Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Γυμναστής Ποδοσφαίρου
Γυμναστής Ποδοσφαίρου

Γυμναστής πρωτόγονων…

PDFΕκτύπωσηE-mail

Επιμέλεια football-academies Κυριακή, 04 Σεπτέμβριος 2011

Περισσότερα...

Ο Γάλλος γυμναστής Erwan Le Corre εφαρμόζει στην Ταϊλάνδη το paleo-fitness, έναν τρόπο εκγύμνασης που περιλαμβάνει σκαρφάλωμα στα δέντρα, περπάτημα και με τα τέσσερα άκρα, διατροφή με καρπούς της Γης και γενικότερα το lifestyle ενός πρωτόγονου!

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Espresso, το camp για σκληροτράχηλους και σκληροτράχηλες που διοργανώνεται εδώ και έναν χρόνο έχει διάρκεια μιας εβδομάδας και σκοπό να εξασφαλίσει την κίνηση όλων των μυικών μας ομάδων.

Το πρόγραμμα ονομάζεται MovNat και έχει ως θεμελιώδη στόχο την επίτευξη της ισορροπίας ακόμα και όταν αυτή χρειάζεται και τα 4 άκρα για να επιτευχθεί.

 

Για ποδοσφαιριστή υψηλού επιπέδου, απαραίτητη η προπόνηση φυσικής κατάστασης

PDFΕκτύπωσηE-mail

Επιμέλεια football-academies Πέμπτη, 30 Ιούνιος 2011

Περισσότερα...

Συνέντευξη στον καθηγητή φυσικής αγωγής Βαγγέλη Μπέκα

Ο καθηγητής φυσικής αγωγής Βαγγέλης Μπέκας, που μετέχει στο «8ο Ευγένιος Gerard Soccer Camp», μίλησε στο football-academies.gr για την σημασία της φυσικής κατάστασης στοποδόσφαιρο από τις μικρές ηλικίες, την μεγάλη σημασία του γυμναστή στη διαμόρφωση καλών ποδοσφαιριστών καθώς και τον χρόνο που ένας μικρός ποδοσφαιριστής που στοχεύει στο υψηλού επιπέδου ποδόσφαιρο, πρέπει να ξεκουράζεται.

Κύριε Μπέκα, είστε καθηγητής φυσικής αγωγής, πείτε δυο λόγια για την γύμναση των παιδιών που παρακολουθούν το καμπ, αυτή τη στιγμή, και πόσο σημαντική, είναι αυτή.

Αυτή τη στιγμή στο συγκεκριμένο καμπ, γίνεται συνολική ποδοσφαιρική προπόνηση σ’ όλα τα παιδιά. Πέρα από το θεωρητικό λοιπόν κομμάτι, που τους δίνει γνώσεις περί διατροφής, ψυχολογικές συμβουλές και ιατρικής π.χ. πώς να επιδένουν τα πόδια τους, όταν χρειαστεί, υπάρχει μετά και το τεχνικό κομμάτι. Εκεί αναλαμβάνουν οι προπονητές των ακαδημιών να διδάξουν τα παιδιά τεχνική. Τελευταίο είναι το κομμάτι της φυσικής κατάστασης.

 
 

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ

PDFΕκτύπωσηE-mail

Επιμέλεια football-academies Πέμπτη, 12 Μάιος 2011

Περισσότερα...

της Ειρήνης Περπινιά


Όλες οι σωματικές δραστηριότητες απαιτούν κάποιο βαθμό ισορροπίας, ένα εσωτερικό σχεδιάγραμμα δυναμικής αντίδρασης, που αποτελείται από τις ακούσιες αισθήσεις που μας κρατούν στην όρθια θέση.


Η ισορροπία είναι μια απλή έννοια και με λίγη προπόνηση, μπορεί να βελτιώσει το επίπεδο της γενικής φυσικής κατάστασης και την υγεία οποιουδήποτε ατόμου. Παραδοσιακά, η προπόνηση ισορροπίας διατηρήθηκε για τους χορευτές και τους αθλητές της γυμναστικής.

 
 

Προπόνηση δύναμης στις αναπτυξιακές ηλικίες στο ποδόσφαιρο

PDFΕκτύπωσηE-mail

Επιμέλεια Admin Κυριακή, 10 Απρίλιος 2011

Περισσότερα...Η προπόνηση δύναμης στις αναπτυξιακές ηλικίες διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη γενική και πολύπλευρη ανάπτυξη και βοηθά:
α. στην αρμονική ανάπτυξη των παιδιών (πρόληψη κύφωσης, λόρδωσης και γενικά κακής στάσης του σώματος).
β.
στην πρόληψη και αποφυγή τραυματισμών (προετοιμάζοντας κατάλληλα το μυϊκό σύστημα και τις αρθρώσεις για τις επιβαρύνσεις που θα δεχτούν από την εξειδικευμένη προπόνηση του ποδοσφαίρου) και
γ.
στην αύξηση της απόδοσης.

 
 

Τεστ δύναμης κοιλιακών. Έχεις αρκετή δύναμη;

PDFΕκτύπωσηE-mail

Επιμέλεια Admin Κυριακή, 10 Απρίλιος 2011

Περισσότερα...Υπάρχουν πάρα πολλές ασκήσεις κοιλιακών, όμως εκτελούνται σωστά;
Συχνά χρησιμοποιούνται ασκήσεις και παραλλαγές αυτών, οι οποίες όχι μόνο δε γυμνάζουν σωστά αλλά επιβαρύνουν άσκοπα τη σπονδυλική στήλη.

Τις χωρίζουμε σε 2 κατηγορίες.
1. Αυτές που ενεργοποιούν τον καμπτήρα του ισχίου λαγονοψοΐτη μυ
2. Αυτές που δημιουργούν μεγάλες ροπές.

 
 

Σελίδα 3 από 3

Τελευταια Νεα Football-Academies.gr

..
..
.
.
.

..

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ