Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Η Επιστήμη στο Ποδόσφαιρο Τα «κακά» γήπεδα με συνθετικό χλοοτάπητα και η «κακή» εκγύμναση, ευθύνονται και για την τενοντίτιδα

Τα «κακά» γήπεδα με συνθετικό χλοοτάπητα και η «κακή» εκγύμναση, ευθύνονται και για την τενοντίτιδα

PDFΕκτύπωσηE-mail

b_280_280_16777215_0___images_stories1_016-jkalokairi_traymatismos-tenontitida.jpgΟ προπονητής της Premier Dave Appanah εξηγεί πώς να επισημάνεις τον οδυνηρό τραυματισμό της τενοντίτιδας, πώς να τον θεραπεύσεις, πώς να τον αποφύγεις και πώς να ξαναγυρίσεις πίσω στο γήπεδο.

Η Αχίλλειος τενοντίτιδα επηρεάζει τον τένοντα ο οποίος συνδέει τους μύες του γαστροκνημίου με το κόκαλο της φτέρνας. Είναι ο πιο παχύς τένοντας στο ανθρώπινο σώμα.

Όταν σου συμβεί παρουσιάζεται το επόμενο πρωί με πόνο και σφίξιμο στο επίμαχο σημείο. Αυτά τα συμπτώματα θα κοπάσουν όταν σηκωθείς και περπατήσεις, αλλά αυτό είναι μόνο προσωρινό.

Μόλις ξανακάτσεις για λίγο ο πόνος θα επανέλθει δριμύτερος. Στις πιο σοβαρές περιπτώσεις ο τένοντας πρήζεται και είναι εξαιρετικά ευαίσθητος. Εάν συνεχίσεις να προπονείσαι με μια τενοντίτιδα, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ρήξη.

Γιατί σε εμένα;

Αυτό το συμβάν μπορεί να προκλήθηκε από ποδοσφαιρικά παπούτσια τα οποία δεν εφαρμόζουν καλά στο πόδι. Ένα πλέον επιβαρυμένο προπονητικό πρόγραμμα ή αγώνες σε διαφορετικές επιφάνειες πχ. σε συνθετικά τρίτης γενιάς.

Πλέον συνήθης αιτία είναι κακή βιομηχανική μέθοδος εκγύμνασης, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε υπερφόρτωση και επανειλημμένους τραυματισμούς στον τένοντα.

Σχετίζεται επίσης με την κακή ελαστικότητα της γαστροκνημικής, η οποία στη συνέχεια μπορεί να οφείλεται σε έλλειψη κινητικότητας και δύναμης του ισχίου.

Τι πρέπει να κάνω;

Ποτέ δύο τραυματισμοί του τένοντα δεν είναι όμοιοι μεταξύ τους. Μια όμως βασική διαχείριση μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις περιπτώσεις.

Αυτή περιλαμβάνει αποχή από δραστηριότητες, οι οποίες επιβαρύνουν τον τένοντα, πάγο για να μειωθεί το πρήξιμο και αποφυγή των παπουτσιών τα οποία δεν εφαρμόζουν καλά στο πόδι.

Υπάρχει ένα παλαιό κόλπο το οποίο εφαρμόζουν οι δρομείς στο στίβο και το οποίο μπορεί να βοηθήσει. Κόψτε το πίσω μέρος των παπουτσιών της προπόνησης ή προσθέστε (εσωτερικά) τακούνι. Κανονικά τα παπούτσια του ποδοσφαίρου είναι απολύτως επίπεδα.

Εάν ο τραυματισμός είναι χρόνιος θα πρέπει να αρχίσεις να κάνεις ιδιαίτερες ασκήσεις. Αυτές θα προκαλέσουν μια δραστική σύσπαση του μυός, με ταυτόχρονη επιμήκυνσή του, βοηθώντας έτσι τον τένοντα να αυτοθεραπευτεί.

Πότε μπορώ να ξαναπαίξω;

Εξαρτάται από το πόσο καιρό είχες τα συμπτώματα. Εάν τα είχες προλάβει νωρίς και είχες κάνει τη σωστή θεραπεία είναι θέμα λίγων εβδομάδων. Εάν όμως έχεις ένα μακροχρόνιο πρόβλημα χρειάζεσαι μια λεπτομερή βιομηχανική εξέταση με ανάλυση βαδίσματος σε ειδικό διάδρομο.

Προσθήκη νέου σχολίου

Για να δημοσιοποιηθεί το σχόλιό σας θα πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας. Το email που θα δώσετε πρέπει να είναι πραγματικό προκειμένου να λάβετε την σχετική ειδοποίηση έγκρισης.

Γίνε μέλος στο Football-Academies για να αποκτήσεις πρόσβαση στο σχολιασμό άρθρων. Εγγραφή

Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Τελευταια Νεα Football-Academies.gr

..
..
..
.
.
.

..

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ