Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Η Επιστήμη στο Ποδόσφαιρο Οι τρεις απλοί τρόποι, για να μην έχουν πρόβλημα, οι πατούσες των ποδιών σου

Οι τρεις απλοί τρόποι, για να μην έχουν πρόβλημα, οι πατούσες των ποδιών σου

PDFΕκτύπωσηE-mail

b_280_280_16777215_0___images_stories1_016-jkalokairi_podia-mpala.jpgΟ ειδικός ποδολόγος της Ντέρμπι Κάουντι, Σάιμον Μάιλς, εξηγεί ποιοι είναι οι τρεις απλοί τρόποι, ώστε στις πατούσες των ποδιών σου, να μην δημιουργούνται προβλήματα.

Περιποιήσου τα πόδια σου με σωστό τρόπο

«Διατήρησε τα νύχια των ποδιών σου κοντά και λιμασμένα. Επίσης απέφυγε παπούτσια που σε ενοχλούν γιατί μπορεί να αλλάξουν την αυτόματη κίνηση των ποδιών και να αυξήσουν έτσι την πιθανότητα τραυματισμών. Πρέπει να διατηρεις τα πόδια σου καθαρά και μαλακά. Να τα πλένεις με σαπούνι και να τα σκουπίζεις προσεκτικά ειδικά ανάμεσα στα δάχτυλα και γύρω από τη φτέρνα», συμβουλεύει ο Simon Miles και προσθέτει:

«Τύλιξε με επίδεσμο τα ευαίσθητα σημεία των ποδιών σου. Ο επίδεσμος θα λειτουργήσει σαν επιπλέον δέρμα. Έτσι οι κάλτσες σου θα έρχονται σε επαφή με τον επίδεσμο και όχι με το δέρμα σου. Τοποθέτησε σταθερό και απαλό επίδεσμο με λίγο σφίξιμο».

Κάνε μασάζ

«Κάνε μασάζ στα πόδια σου με ένα ρολό για τα πόδια ειδικά σχεδιασμένο για τις πατούσες. Εάν πριν το μασάζ παγώσεις το πόδι σου αυτό θα λειτουργήσει εναντίον μιας πιθανής φλεγμονής.

Εναλλακτικά μπορείς να κάνεις μασάζ στις πατούσες των ποδιών σου με ένα μπαλάκι του τένις ή με ένα κουτί αναψυκτικού. Με τους μύες των ποδιών σου χαλαρούς πιθανώς θα γλιτώσεις από δάκρυα στο μέλλον και από την άλλη θα επιτρέψεις στο μεγάλο δάκτυλο του ποδιού σου να σε σπρώξει εμπρός.

Μαλάκωσέ τα

«Κάνοντας προπονήσεις κάτω από αντίξοες συνθήκες, φεύγει η υγρασία από τα πόδια μας», εξηγεί ο κ. Miles.

«Χρησιμοποίησε κρέμα με βάση την ουρία, για να ενυδατώσεις τα πόδια σου και να αποφύγεις την σκλήρυνση τους, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε σκασίματα, τα οποία μπορεί να εκθέσουν τις νευρικές απολήξεις.

Ο πόνος που προκαλούν τα σκασίματα, οδηγεί το σώμα να αλλάξει το στυλ του τρεξίματος, για να τον αποφύγει και έτσι μπορεί να υπάρξει πιθανότητα να δημιουργηθεί άλλος τραυματισμός πιο σοβαρός στους μύες των ποδιών, στους τένοντες και στις αρθρώσεις».

Προσθήκη νέου σχολίου

Για να δημοσιοποιηθεί το σχόλιό σας θα πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας. Το email που θα δώσετε πρέπει να είναι πραγματικό προκειμένου να λάβετε την σχετική ειδοποίηση έγκρισης.

Γίνε μέλος στο Football-Academies για να αποκτήσεις πρόσβαση στο σχολιασμό άρθρων. Εγγραφή

Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Τελευταια Νεα Football-Academies.gr

..
..
..
.
.
.

..

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ