Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Η Επιστήμη στο Ποδόσφαιρο Το πρόγραμμα προπόνησης και η διατροφή του Κριστιάνο Ρονάλντο, με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες!

Το πρόγραμμα προπόνησης και η διατροφή του Κριστιάνο Ρονάλντο, με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες!

PDFΕκτύπωσηE-mail

b_280_280_16777215_0___images_stories1_016-jkalokairi_cristiano-ronaldo-koiliakoi4.jpgΑναρωτηθήκατε ποτέ για το τι κάνει ο Κριστιάνο Ρονάλντο για να κρατάει τη φόρμα του; Τι είδους ασκήσεις και προγράμματα ακολουθεί για να είναι πάντα στην καλύτερη φόρμα; Δείτε τις απαντήσεις.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε πολλές πληροφορίες για το πρόγραμμα εξάσκησης του Ρονάλντο, για τα προγράμματα διατροφής του καθώς και για τις ασκήσεις που θα μπορούσατε να αντιγράψετε για να αποκτήσετε το εκπληκτικό σώμα του CR7.

Ο C.Ronaldo είναι γνωστό ότι είναι παθιασμένος με το καθημερινό του πρόγραμμα εξάσκησης.Υπάρχει μια συγκεκριμένη ατάκα του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον, η οποία δείχνει αυτό το φαινόμενο στην εντέλεια:"Δεν υπάρχει τίποτα τυχαίο, βλέπω τον Ρονάλντο να εξασκείται συνεχώς κατά τη διάρκεια της προπόνησης".

Πέρα από το νοητικό κίνητρο που είναι απαραίτητο υπάρχει σίγουρα ακόμα ένα χάρισμα που έχει ο Ρονάλντο και θα έπρεπε ο καθένας να έχει στο νου του όταν προσπαθεί να βρει τη φόρμα του:η Πειθαρχία.Συχνές ή και κάπως χαζές ατάκες του τύπου, "χωρίς πόνο δεν έχει κέρδος" (No pain-No Gain) είναι πράγματι αληθινές αλλά ο CR7 και άλλοι κορυφαίοι αθλητές γνωρίζουν πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι να θέτεις καθημερινά προγράμματα και να εμμένεις σε αυτά χωρίς να χαζολογάς και να βαριέσαι.

Μία σημαντική λεπτομέρεια που πρέπει να υπογραμμιστεί πριν ξεκινήσουμε είναι ότι ο C.Ronaldo είναι πραγματικά επαγγελματίας αθλητής και περιτριγυρίζεται και ακολουθείται στενά από κορυφαίους επαγγελματίες συμβούλους άσκησης και διατροφής. Από την άφιξή του στο Ολντ Τράφφορντ υπέστη μια τεράστια αλλαγή στο σώμα του , από ένα κοκκαλιάρικο αγοράκι έγινε ένας μυώδης άντρας και αυτό δεν έγινε κατά τύχη.

Ο Ρονάλντο εξασκείται γύρω στις 5 φορές τη βδομάδα στον χώρο προπόνησης της Ρεαλ Μαδρίτης, το Βαλδεμπέμπας , ανάλογα με το πρόγραμμα των αγώνων που έχουν μέσα στη βδομάδα. Κατά μέσο όρο προπονείται 3 με 4 ώρες την ημέρα και ακολουθεί αυστηρό πρόγραμμα διατροφής. Ο ίδιος αναφέρει επίσης ότι σέβεται τις ώρες του ύπνου του και ότι του αρέσει να πηγαίνει νωρίς για ύπνο ώστε να μπορεί να ξυπνάει νωρίς.

b_280_280_16777215_0___images_stories1_016-jkalokairi_cristiano-ronaldo-koiliakoi.jpgΤο Καθημερινό Πρόγραμμα του C.Ronaldo

-3 με 4 ώρες προπόνηση την ημέρα ώστε να διασφαλίσει μικρό ποσοστό λίπους στο σώμα του (Κάτω  από 10%)

-αρκετές περιόδου αερόβιας άσκησης και τρεξίματος(25-30 λεπτά)

-Αρκετά έντονες ασκήσεις και εκρηκτικά προγράμματα(μικρής διάρκειας)

-Ασκήσεις τεχνικής για βελτίωση δεξιοτήτων και ελέγχου της μπάλας

-Ασκήσεις ποδοσφαιρικής στρατηγικής για να βελτιωθεί η συννενόηση με τους συμπαίκτες του

-Ασκήσεις στο γυμναστήριο για να βελτιώσει κάποιους μύες του αλλά και την γενικότερη δύναμη και αντοχή του.

b_280_280_16777215_0___images_stories1_016-jkalokairi_cristiano-ronaldo-koiliakoi1.jpg"Πως να αποκτήσετε κοιλιακούς σαν του Ρονάλντο"

Το να αποκτήσεις το περίφημο σιξ πακ του Ρονάλντο είναι μια δύσκολη πρόκληση.Ένα πράγμα που πρέπει να έχεις στο νου σου είναι ότι θα πρέπει να διατηρείς ελάχιστα ποσοστά λίπους στο σώμα σου για να αρχίσουν να σχηματίζονται οι κοιλιακοί σου.Αν εξακολουθείς να έχεις  ακόμα και λίγο λίπος δεν έχει κανένα αποτέλεσμα ακόμα και το να κάνεις 1000 ή και 3000 κοιλιακούς την ημέρα,γιατί οι κοιλιακοί σου πάντα θα κρύβονται κάντω από το στρώμα λίπους που έχεις.Έτσι, η πρώτη συμβουλή είναι να δουλέψεις ώστε να ρίξεις τα επίπεδα του λίπους σου στο 10% ή και χαμηλότερα και να εξασφαλίσεις ότι καις το παραπάνω λίπος γρηγορότερα από ότι συνήθως.

Για να βελτιώσεις τη δύναμη του κορμού θα πρεπε να στοχεύεις σε ασκήσεις όπως οι γέφυρες και οι άρσεις με βαράκια , καθώς αυτές θα βοηθήσουν περισσότερο από τα συνηθισμένα ροκανίσματα στο να κάψεις το κοιλιακό λίπος.Υπήρχε ένα άρθρο το 2009 που ανέφερε ως αξιοπερίεργο ότι ο Ρονάλντο είχε ως καθημερινό πρόγραμμα τα 3000 καθίσματα(3000 κοιλιακούς ανά ημέρα).Υπήρχε επίσης μια ατάκα από κάποιον κοντινό του που έλεγε "μπορεί να περάσει πάνω από μία ώρα την ημέρα τονώνοντας τους κοιλιακούς του, μερικές φορές ακόμα και χαζεύοντας τηλεόραση".

b_280_280_16777215_0___images_stories1_016-jkalokairi_cristiano-ronaldo-koiliakoi3.jpgΠρόγραμμα διατροφής του Κ.Ρονάλντο

Είναι γνωστό ότι ακόμα και ένα υπέροχο πρόγραμμα γυμναστικής αν δεν συνδυαστεί με σωστή διατροφή δεν θα έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.Ο Κ.Ρονάλντο το ξέρει πολύ καλά αυτό και δίνει ιδιαίτερη σημασία σε αυτά που τρώει.Πιο κάτω σας δίνουμε ένα πρότυπο πρόγραμμα που μπορείτε να ακολουθήσετε:

-Συχνότητα Γευμάτων: Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες είναι το πόσο συχνά τρώτε κατά τη διάρκεια της ημέρας.Η συνιστώμενη περίοδος ανάμεσα σε γεύματα/σνακ είναι 2 με 4 ώρες, το οποίο σημαίνει περίπου 6 γεύματα ημερησίως.Τρώγοντας λιγότερο,αλλά πιο μοιρασμένα μέσα στην ημέρα, βοηθάει το σώμα σας να γίνει δυνατότερο αλλά και κρατάει τον μεταβολισμό σας στα ύψη.Θα πρέπει να αποφεύγετε τις τροφές και τα ποτά με ζάχαρη(ναι, και τα αναψυκτικά) καθώς ανεβάζουν το ζάχαρο στο αίμα.

- Πρωινό: Ένας καλός βραδινός ύπνος θα πρέπει να θεωρηθεί το πρώτο βήμα(συνιστάται γύρω στις 8 ώρες ύπνου για να ξεκουραστεί πλήρως το σώμα).Έπειτα θα πρέπει να στοχεύσεις σε φαγητό με πρωτεϊνες και υδατάνθρακες,όπως τα φρούτα,δημητριακά ολικής αλέσεως,αυγά ή γάλα.Αυτό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, οπότε δώσε μεγάλη σημασία στο τι τρως και μην αφήνεις να περάσει διάστημα πάνω από 2-3 ώρες πριν φας ένα σνακ.

- Μεσημεριανό Γεύμα: Πρώτος κανόνας για το μεσημεριανό είναι:μην τρως πολύ φαγητό.Θα πρέπει να στοχεύσεις σε γεύμα χαμηλό σε θερμίδες με φρούτα και πολλά λαχανικά.Μπορείς να διαλέξεις από ελαφριά ζυμαρικά ή μια σαλάτα του Καίσαρα με κοτόπουλο, μιας και είναι πλήρη από βιταμίνες,πρωτεϊνες και αμινοξέα(χαμηλά σε θερμίδες).

- Βραδινό: Το τελευταίο γεύμα της ημέρας(χωρίς τα περιοδικά σνακ) θα πρέπει να συνίσταται από τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες,πρωτεϊνες,βιταμίνες και υδατάνθρακες.Μπορείς να διαλέξεις διάφορα για αυτό το γεύμα όπως:στήθος κοτόπουλου,φασολάκια,ρύζι και φρούτο για επιδόρπιο.Να αποφεύγεις να τρως κοντά στην ώρα του ύπνου καθώς αυτό δε θα βοηθήσει καθόλου.

Σε τελική ανάλυση ακολουθώντας αυτές τις οδηγίες και προτάσεις για ασκήσεις και διατροφή θα βοηθηθείς στο να φτιάξεις δυνατότερο και πιο υγιές σώμα , μιας και είναι βασισμένες στο πρόγραμμα του Ρονάλντο αλλά θα πρέπει να είσαι αποφασισμένος και πειθαρχημένος.Πάρε το παράδειγμα του Ρονάλντο καθώς αυτός πάντα δούλευε σκληρά και είχε δυνατή αποφασιστικότητα που του επέτρεπε να μένει αφοσωμένος στους στόχους του στη ζωή του ως τώρα.

Προσθήκη νέου σχολίου

Για να δημοσιοποιηθεί το σχόλιό σας θα πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας. Το email που θα δώσετε πρέπει να είναι πραγματικό προκειμένου να λάβετε την σχετική ειδοποίηση έγκρισης.

Γίνε μέλος στο Football-Academies για να αποκτήσεις πρόσβαση στο σχολιασμό άρθρων. Εγγραφή

Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Τελευταια Νεα Football-Academies.gr

..
..
.
.
.

..

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ