Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Η Επιστήμη στο Ποδόσφαιρο
Η Επιστήμη στο Ποδόσφαιρο

Αθλητής με «κακή ψυχολογία»!

PDFΕκτύπωσηE-mail

Επιμέλεια football-academies Τρίτη, 10 Ιανουάριος 2017

Περισσότερα...

Γράφει ο Γιάννης Ζαρώτης, Ψυχολόγος-Αθλητικός Ψυχολόγος *

Στο τέλος του αγώνα συνηθίζουμε να χρησιμοποιούμε τη φράση: «φταίει η κακή μας ψυχολογία». Όταν η απόδοση είναι μειωμένη αποδίδουμε την αιτία σε ψυχολογικά «φαινόμενα»: «δεν έχει καλή ψυχολογία-είναι αδύναμος ψυχολογικά!». Και την επόμενη ημέρα πηγαίνει στην προπόνηση για να δουλέψει την «κακή του ψυχολογία». Και πώς δουλεύεται;

Πολλές φορές ο ψυχολογικός παράγοντας, ως ο περισσότερο δυσδιάκριτος,  αποτελεί τον «εύκολο» τρόπο να αιτιολογήσουμε το αποτέλεσμα. Αποδίδοντας την αιτία στην ψυχολογική κατάσταση, επιτυγχάνουμε την επίλυση μιας «γνωστικής ασυμφωνίας»: και αναγνωρίζουμε την κακή μας απόδοση και βρίσκουμε την αιτία. Είναι όμως η πραγματική; Και αν ναι, τι ακριβώς σημαίνει «κακή ψυχολογία»;

 

Να χάνεις και να θες να κάνεις προπόνηση!

PDFΕκτύπωσηE-mail

Επιμέλεια football-academies Πέμπτη, 29 Δεκέμβριος 2016

Περισσότερα...Κίνητρο στην αποτυχία; Αν μπορείς να το βρεις, θα εξελιχθείς!

Γράφει ο Γιάννης Ζαρώτης MSc-PhD, Ψυχολόγος-Αθλητικός Ψυχολόγος*

Ο αθλητισμός προσφέρει για τους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να αναπτύξουν δεξιότητες και έννοιες, οι οποίες θα συμβάλλουν στη δόμηση μιας «λειτουργικής» προσωπικότητας.

Δεξιότητες όπως η υπευθυνότητα, η συνέπεια, η αυτονομία θα βοηθήσουν να προσαρμοστεί στις όποιες υποχρεώσεις της «ενήλικης» καθημερινότητας. Ταυτόχρονα, κύριο όφελος του αθλητισμού, είναι το ότι παρέχει στον συμμετέχοντα τη δυνατότητα να αποκτήσει δεξιότητες με τη βοήθεια των οποίων θα ανταπεξέλθει σε «δύσκολες» συνθήκες της εξέλιξής του.

 

Πως να ντυθείς για μια προπόνηση στο κρύο

PDFΕκτύπωσηE-mail

Επιμέλεια football-academies Πέμπτη, 29 Δεκέμβριος 2016

Περισσότερα...Τους χειμερινούς μήνες, με κρύο, είναι σημαντικό να προφυλάσσεσαι, όσον αφορά τα ρούχα που φοράς, για να κρατήσεις το κρύο μακριά από το σώμα σου.

Ένας καλός κανόνας είναι να ντύνεσαι, είναι να σκέφτεσαι, σαν να είναι έξω 10 βαθμούς πιο ζεστά απ ότι πραγματικά είναι. Από την στιγμή που θα αρχίσεις να κινείσαι, θα ζεσταθείς αρκετά.

Αν ο υδράργυρος είναι πιο ψηλός από τους 0 ºC και δεν έχει αέρα, ένα μετρίου βάρους μακρύ μπλουζάκι και ένα ελαφρύ κολάν αποτελούν μια καλή πρόταση ένδυσης.

 
 

Οι 10 καλύτερες ασκήσεις ενδυνάμωσης, με το βάρος του σώματος

PDFΕκτύπωσηE-mail

Επιμέλεια football-academies Πέμπτη, 29 Δεκέμβριος 2016

Περισσότερα...Για να πετύχεις τους προπονητικούς σου στόχους δεν θα πρέπει να είναι περίπλοκο. Δεν χρειάζεται να αφιερώνεις πολλές ώρες σε squats μηχανήματα και να εκτελείς ατελείωτες επαναλήψεις στον πάγκο πιέσεων στήθους. Δεν χρειάζεται να είσαι εγγεγραμμένος ούτε σε κάποιο γυμναστήριο. Το μόνο που χρειάζεσαι για να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου είναι…το σώμα σου!

Σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Medicine in Sports in Sports and Exercise, μια προπόνηση 45 λεπτών με το βάρος του σώματος αυξάνει τον μεταβολικό ρυθμό για 45 ολόκληρες ώρες. Επιπλέον, οι ασκήσεις με το βάρος του σώματος τείνουν να στοχεύουν τόσο στις μυϊκές ομάδες του πάνω μέρους του σώματος όσο και αυτές του κάτω μέρους, σύμφωνα με το national Strength & Conditioning Association.

 

Ο... μαγικός ζωμός των κορυφαίων αθλητών!

PDFΕκτύπωσηE-mail

Επιμέλεια football-academies Πέμπτη, 29 Δεκέμβριος 2016

Περισσότερα...Αθλητές υψηλού επιπέδου και ερευνητές διαιτολόγοι μιλούν για τα οφέλη του “superfood” που έρχεται από το παρελθόν για να κάτσει στο… θρόνο και να αναλάβει τα ηνία.

Ο καλύτερος ζωμός γίνεται με τον βρασμό των οστών των πουλερικών ή του βόειου κρέατος. Όμως η διαδικασία δεν είναι τόσο απλή, αφού μιλάμε για βρασμό μέχρι το κόκαλο να σπάσει. Μόλις τα κόκαλα βράσουν, σε ορισμένες περιπτώσεις μιλάμε ακόμα και για 48 ώρες, τότε απελευθερώνουν όλα εκείνα τα θρεπτικά συστατικά που δεν μπορεί να βρει κανείς σε μια τυπική δίαιτα, όπως για παράδειγμα το πόσιμο κολλαγόνο.

 
 

Προπόνηση παιδιών, που δυσκολεύονται να προσπαθήσουν

PDFΕκτύπωσηE-mail

Επιμέλεια football-academies Πέμπτη, 15 Δεκέμβριος 2016

Περισσότερα...

Γράφει ο Γιάννης Ζαρώτης MSc-PhD, Ψυχολόγος-Αθλητικός Ψυχολόγος*

Ο αθλητισμός συγκεντρώνει μεγάλο αριθμό παιδιών, με βασικό στόχο την ευχάριστη ενασχόλησή τους με μια δραστηριότητα η οποία συνδυάζει την άσκηση και τη διασκέδαση.

Ταυτόχρονα τα παιδιά/αθλητές αποκομίζουν αρκετά άλλα οφέλη, αποβλέποντας στην ανάπτυξη στοιχείων προσωπικότητας, τα οποία θα τους βοηθήσουν στην προσαρμογή τους στην ευρύτερη κοινωνική τους ζωή.

Ορισμένα από τα παιδιά συνηθίζουν στην προσπάθεια και συνεχίζουν στον αθλητισμό για μεγάλο χρονικό διάστημα, άλλα εγκαταλείπουν για διάφορους λόγους. Ένας από τους σημαντικότερους είναι και το ότι «δυσκολεύονται να προσπαθήσουν».

 

«Κόουτς, νιώθω αδύναμος και κουρασμένος, να πάρω βιταμίνες;»

PDFΕκτύπωσηE-mail

Επιμέλεια football-academies Πέμπτη, 15 Δεκέμβριος 2016

Περισσότερα...«Κόουτς νοιώθω αδύναμος και κουρασμένος, να πάρω βιταμίνες;». Αυτό με ρώτησε πρόσφατα ένας ακόμα έφηβος αθλητής, πριν από μια προπόνηση.

Σχεδόν όλοι από εμάς έχουμε δεχθεί σε κάποια στιγμή της καριέρας μας αυτήν την ερώτηση. Το ίδιο και οι περισσότεροι φυσιοθεραπευτές, γιατροί κτλ.

Και συνήθως η απάντηση αβίαστα είναι «Πάρε την τάδε πολυβιταμίνη, Q10, βασιλικό πολτό, πρωτεΐνη, ηλεκτρολύτες», καθώς  και ότι άλλο  νομίζει ο καθένας ότι θα δυναμώσει τον αθλητή.

 
 

Περισσότερα Άρθρα...

Σελίδα 1 από 30

Τελευταια Νεα Football-Academies.gr

..
..
.
.
.

..

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ